Thursday, November 25, 2010

aku + kau = b + baby =syg

assalamulaikum ,

dulu aku ni selalu pikir yg couple ni slh..means dosa lah , n mcm2..aku sanggup single sbb takut aku akn buat slh..haha..mcm baik je aku nih kn..aku akn pikir aku akn terlanjur la mcm2 la yg merepek &sewaktu dgn nya:))
tp semanjak dtg nya si mamat ni perubahan pemikiran aku ni terus berubah..berubah ke positive thinking la , bkn negative dah..hehe..aku ngaku aku mmg keras kepala:))...so klu aku aim tu , tu la aim aku , x da sape leh tuka..ini lah sapura mohd shaharudin..
eceh , camno tah leh tersangkut lak kat mongok ni..haha..aku terharu la ngan kau syg=))aku ni suka buat keputusan lampi , smpi org tu nk belah baru aku nk ckp "ya"..haha..bengong gak nih , bg jwpn last minutes..suka aku lah , aku nk bg jwpn , kau tggu je la ye..lantakla kau..pg gaduh petang baik ptg gaduh mlm baik..mcm tu lah..

tepat pada 25.11.2010 aku ckp "ya"..hah kn dh ternganga dua2..haha.dia thu pun senyum je..sabarudin oh sabaruddin:X..kau mmg lah pndai amik hati aku..haha..masa kwn dulu ckp dlm fon nan-stop.ni dh couple jd dua2 senyap , tah mcm mna la klu jmpa..naik darah malu aku nanti=))..adess..dia siap ckp so jadilah nk ye..haha..mongok jgk dia ni..haha..before couple mmg dh pggl b+bby tp dlm chat je..then tibe oncall aku pulak tergagap nk ckp bby..haha..aku dgn selambe aku kau je , dia beria2 b+bby..hahaha

first ninght mmg mcm tu kn..malu2 mahu.haha..tettttttttt! no comment..haha..then cerita la mcm2..pasangan baru la katakan.means baru je sehari cuople..haha..mongok jgk..tp dari sudut hati aku ni mcm2 ada..nk gelak ada , nk ternganga pun ada , nk nangis ada..mcm2 la..sbb nya dh single 4 thn gila x mcm tu..on call tu hah senyum je bibir aku ni terukir sbb dia..buat lawak mongok..


aku mula2 pun x caye btul ke ni sabaruddin & sapura nih..dlm hati ni dap dip dup lah.mcm2 ada rasa..dia pun x expect yg aku akn terima ..haha..eh thanks b sbb buat aku rasa bangga ngan kau..aku x pernah rasa mcm ni , ada jgk org syg aku..n thanks terima aku mcm ni..walaupun fizikal aku x perfect.aku thu kau msti nk girls yg cantik je kn.hahaha...agak je ni:(.tp aku thu kau dh ngaku yg kau bkn nk cantik tp kau nk hati kn..ok aku salot la kau..aku pun nk tergelak bila kau suruh aku pggl kau b smpi aku kompius lah sng ckp..sbb b lah bby la.kepala ni eh mana satu b mana satu bby ni..smpi aku tersilap naip..haha

aku ada sbb susah nk terima kau syg.1st kita dh la x pernah jumpa..2st kau btul ke nk aku..haha..tp kau dh jelaskan smmua kn,,so dari situ aku percaya.smpi aku terigat ayat kau " aku suka kau tp knp aku x blh miliki hati kau"owh ayat tu mmg menusuk kalbu aku thu..smpi skrg aku trigat je ayat kau tu..smpi arini gaduh lagi..haha..pasai ckp cinta mati..aku ckp kau memain kn..last2 kn dh kena pujuk aku.haha..memain lg kn..haha..
dh la over betul feeling aku nih.dan aku suka time kau call aku..haha..thanks a lot ok:)aku syg kau mongok:*..:">

No comments: