Monday, November 8, 2010

thanks sgt2 abg gan:)>-

YM=hidupaku..hidup aku dgn YM je aku x thu la riwayat hidup aku ni bila akn habis dgn YM..huh !!
aku selalu menyangka yg org dlm YM ni x bolh percaya dgn kisah2 yg jadik dulu..
tp aku x perlu pun ckp mcm tu , ada yg ikhlas berkawan , ada yg ikhlas menolong..bab2 menolong ni mmg aku respect la , aku x thu la nk ckp mcm mana..
aku knl each other since aku gegedik masuk "JOIN ROOM GLOBAL CHAT KUALA LUMPUR 1"..aku mmg saje2 nk masuk jgn niat saje:D..aku kn dh berniat yg org YM ni x baik , tp aku mmg kena ubah but not it all..not 100% but half..:D
aku mmg x aspect dia baik..aku selalu je kena boot kat YM sbb aku guna YM biasa:(( ni bnci ni..huh !! aku mmg x suka di boot..then klu on9 balik aku selalu berkata-kata dgn tulisan merah aku tu "aku kena boot:((" then ada la insan yg kesian..huwaaaa:))

ada sorg jejaka ni bernama abg gan telah menolong aku(terima kasih sgt2)buat supra..mmg baik hati..aku kn slow lieaner..so abg gan have to many feeling be patient ngan aku ..nk buat ni x thu tu x thu..aku ni buta it sebenarnya..(pengakuan ikhlas ok !!
dia ajar aku buat supra mula download ni n tu..aku kn kata aku buta it..and after few minutes download finish aku install sana sini..aku pun masuk kn id n pass..n join room..
tp tergendala , sbb x boleh join:((aku x thu..dia suruh aku chat ni shat tu..mmg penat aku..masa tu dh pukul bape pagi dh:((..dia pun pelik kenapa aku lain mcm je ni n itu..
aku x thu..n abg gan dh fedup ngan aku kot n suruh download TV(team viewer)..aku download n tu n ini..aku agak jakun sbb mouse bergerak sndiri:))aku pun gelak sengsorg..dia chat itu ini..time ni kat destop dia carik supra yg aku download tu , tp dlm file tu ada gamba aku yg tergedik2:(( malu aku siot,lelaki tgk gamba aku:((suck btul..
merah dh muka aku time tu..:)>- hahaha , binyek aku ni..then lepas settle semua aku pon pm dia n aku berkata ""thanks a lot abg gan , pura belanja tosei next time ok"tp dia cakap"welcome:D nk kepci" haha , dlm hati aku ni kata la "byk cekadak abg ni , aku dh la budak sekolah mana ada duit nk kepci bagai:(('haha
tp aku dh berniat mmg nk belanja dia jgk:)>-insyaallah kalau aku ada rezeki yg lebih aku akan belanja abg gan ok..dont woory abg gan:)>-

No comments: