Sunday, November 7, 2010



KENNY ROGERS ROESTERS argh !!! ngidam gila..ari2 aku akan cerita kat ym..terliur kalau dgr nama kenny ni:(( ..aku nk rm x da:(( hampeh , kesian ngan mamat ni>>sang_tawal< dia dok singapore(what?!)mcm x caya kn , aku pun mula2 dia pm kat chat 2 pun aku x percaya..kencing aku kot mamat ni , tp btul..ok aku salah sangka lagik..eh lari tajuk siot..apa cerita pasal dia ni..
kenny rogers aku mmg nyidam dh lama sejak awal tahun..disebabkan aku x da bf nk dipaw , so aku kena minta kat org butim not beggar girls ok!aku saje je minta..nk beli mak ai mahal..aku kn sekolah..mana nk korek duit..kenny aku mmg gila nk mkn..ayam dia , pergh !
time amik gamba ni kat gogle mmg aku x nafikan aku mmg gila terliur..bila aku nk mkn!!:((tggu si tawal ni balik lambat..aku x perlu mengharap, TITIK..aku menantikan saat bnda ni masuk kat mulut aku then aku kunyah n masuk tekek n masuk perut..YA ALLAH nikmatnya x terkata..gila la aku ni

adehh aku ni lagi cerita lagikk nk mkn..dh x pyh cerita:((tggu je la saat mkn tu sapura , x pyh nk mengharap org:)>-saba separuh dari iman , tp masalah nya aku dh x boleh sabar:((tuhan je la thu hati aku ni:((insyaallah 1 hari dpat punya la , kuat btul nafsu mkn aku ni..hammpeh btul

No comments: