Friday, November 12, 2010

aku baru lepas nangis=))
ish ni pasai ape pora nk nanes bagai ni pora=))pasai pe lagikk:))

aku mmg x nafikan sejak 2 menjak ni aku mmg nangis sensorang je dok dlm bilik=))luaran mmg aku buat2 ceria okies=))
aku nangis utk meluahkan isi hati yg beku lelama ni..pasai exam , pasai duit , pasai famili.knp la aku ni =)) kecik2 dh ada masalah mcm org besa over btul aku ni=))akk aku pun pelik je tgk aku=))ape lagik aku ni klu tension mkn la , badan pun dh mcm tong pape tah x thu nk ckp=))
mlm semalam meluahkan perasaan kat bilik sbb exam:((pasai teruk exam aku?aku ni teruk ke?x sangka aku punya result mcm sampah!!aku mengaku yg aku byk bertenet je dr study,patut pun..=))lantak la aku x thu dh knp my lifesytle makin lama makin teruk..aku memberoktak je , semua x kena..kot2 aku ni bebudak baru nk naik kot?jeng jeng jeng=))aku bkn budak kejut okies!=))x mengaku lagikk..exam mmg teruk dh ni , x pe la aku backup yg mid year thn depan je la , nk buat mcm mna?bnda dh jd mcm tu=))xpe la pura kau kn boleh buat something new! ubah kn idup kau okies sapura!..ckp je lbh aku ni..the end of story hampeh jgk..expect dpt la kredit , last2 bkn sekadar kredit tp bercampur:((mintak2 la x da sesape tanya my result:))dh hampeh dh ni , x suka btul la , what wrong with u sapura!
mata aku dh mcm kambing nyanyuk arini! buruk muka aku:)>-"bakal bf" tgk mampos!=))cewah , pkul 8 baru je meleleh kn air mata diats katil & bantal pelukku<3ni class="Apple-style-span" color="#FFFF66">berjuta=))merepek..kak oni tok ajak aku g mndi:))yeah yeah yeah !!!!ulu yam seh..cewah..money dint enough so let it go like that , mmg la dorg ada offer tp kot la aku nk buat bodoh je x byr pape:((malu la x nk la..so tggu je thn dpn mak aku pun mcm x sure je nk lepas kn aku..ok the conclusion is x pyh g , sory kak oni tok klu korg baca bnda ni , aku nk minta maaf sgt sbb x dpt g , so korg g la sesame okies..hapy okies..kak oni jage diri ok , tok jaga akk aku kau jgn buat yg tidak2=))
ni blog aku pasai nk cerita pasai dorg?ish ok cerita balik , aku pon trus nangis smpi mampos dh aku x larat nk nangung semua ni , knp rm punca utama , sebenarnya arini aku g kem..hehe..tp disebebkn aku x da rm35 so x g la:((aku igt dpt g seronok2 blh kumpul sjil lagik , tp hampeh semua , so aku x blh nk igt2 bnda dh lps ok!..The last thing is let alone..x pyh dok igt bagai ok pura , dh la mls nk cerita , nanti aku meleleh lagik , all dreams was burn..aku x blh nk berpatah balik , ok sory aku punya blog agak merepek mcm pape tah ni.ish !
3 pasai famili mcm haram j lah!aku rindu umi aku..mmg aku thu n sedar dia dh pergi mengadapNya..tp aku terlalu rindukn gelak,senyum,masakkn dia..oh i connot believe yg dia dh pergi buat selama nya..kekadang rindu dtg mcm ombak laut yg x kira masa,waktu,tempat..rindu dtg menjelma dpn mata aku..aku sesangt rindu kau umi , klu umi ada msti dia je mengdap muka aku ni..hehe~..aku berjanji umi aku akan sedekahkan alfatihah kat kau umi..aku minta maaf kalau aku ada buat salah ke..aku betul2 menyesal takala kau menghembuskan nafas terakhir..lps umi pergi hidup aku terkontangkanting..aku rindu kau umi..aku x boleh tahan perasaan rinsu ini , hanya Allah s.w.t yg tahu mcm mna perasaan aku masa ni..

No comments: