Wednesday, December 1, 2010

1 dec tarikh yg pernuh makna

pergh!!!detim n cinta sapura n sabaruddin sudah mula berputik..haha,,teeeeeetttt!!detim dlm rumah ok!haha
kerja yg agak gila aku dh buat:))
actually dari sabtu(28.11)mahu detimnya tp disbbkn hal2 tertentu tangguh & tangguh:))kesian kau syg..tggu>

aku dh janji ngan si boy ni aku akn dtg umah dia pkul 10 ,tp disbbkn aku ni pekak x dgr jam , aku bgn pkul 9 lbh..mmg kerja gila kn..janji ngan boy pkul 10 jmpe dia :))last2 amik kau pkul 11 smpi umah dia..yg aku x sangka mak dia..siyes mak dia mmg sporting..haha..
1st turun je lrt universiti igt nk suprise kn dia tp aku pun 1 st
time nk g umah dia so x jd la:))aku pun trun then call aku dh sampi:))byk btul dugaan , dh la panas tggu dia sbb kn tgh hari:))tggu kejap je , then amik aku naik moto sape tah dia colek:))g umah dia :))huhu , ni saat2 yg best dan darah malu aku naik:))

jumpo dh mak dia:))mak dia siyes cun siot , mude la katakan ,
mak dia mmg sporting la:-bd , baik lak tu:-bd ajak..mak dia ajak mkn:))ktorg dok dlm bilik tgh merendek:))hampeh btul=))
yelah 1 st time jmpe , kak salju pun ade sekali:))yg aku suka sgt
adik dia hasnol , mmg cute sgt:))mule2 sombong x nk salam:))last2 salam jgk:))mintak kiss pun bg:))
hasnol tu rapat ngan daus(abg dia) , n ade sorg lg syafira:))yeke nama yg aku eja ni=))

oh masa jmpe dia mmg la malu:))dia ckp kat aku eh "bby ni comel jgk smbil pgg pipi aku:">"
oh sumpah aku mmg segan time tu:))aku ni dah la mcm ganas sikit:))aku pun tepis la tgn dia:">ceh padahal segan:))hampeh je:))tp lelama dok umah dia siap on9 sama2 ok la:-bd , aku jmpe dh ahli keluarga dia :)ayah dia pun:))ayah dia pun sporting sgt:))semua org perak:))

end of story nk balik la:))oh masa nk balik dia kiss aku:">:">:">:">
haha mangkuk segan aku:))mmg expireance la g umah dia:))alhamdulillah semua ok , jln pergi dan balik:)>-dah aku balik umah ni rindu pulak dtg:))

thanks a lot to u syg:*i love u:*

No comments: