Monday, November 1, 2010


nie muka kelas aku time ceria mmg la..klu korg tgk muka bebudak2 nie time exam cuak je la..alahai ksian je..mika jebikk..haha..jht btul aku..bkn dorg je aku pun muka jebikk coz nk final exam kn..gila x jebikk..cuak la..arini last paper fizik 3 n kimia 3..alhamdulillah aku telah menghabiskan kesemua paper tanpa ponteng nyer..baik aku..ceh::)>-

so arini agak merdeka , rancangan aku nk kua utk sambut kemerdekaan yg x brp nie tp x boleh sbb x da money..no money no talk la ok sapura..dan aku pun tergedik2 nk berkerja la..dh minta tp x call..yelah birthday pun lambat..tu la padahnya:((..susah nk cari kerja..dh lari tajuk aku nie..

berbalik pd story aku..aku cuak dgn nk tggu result aku nie..tp tuhan je lah thu perasaaan aku yg mcm hapa tah nii..ari2 pikir pasal result aku..ish ! aku nie x thu la..aku x sanggup nk sakitkn hati parents aku..aku x nk jd mcm mid year exam..sgt2 teruk..Allah je lah thu..aku x nk bnda yg salah berulang lg..

aku dh aim kat diri aku yang aku x akan buat lg , so sapura kau x boleh main2 ok..spm nk dekat dh syg , adehh !! u can do it sapura !!

No comments: