Tuesday, March 1, 2011

assalamualaikum..
eh cube korg bukak link ni
nama dia auni afiqah :) cun kan blog dia:)) aku suke gila :)) org nye pon cun + comel kan :))lately aku suke sgt jengok blog si kak oni ni :P sbb tarik perhatian aku:))dgn icon ym nya:))mcm2 dia buat kan nk bg cantik :)oh ak oni :)) i loike :x

dia brutal kot :-s *kak oni jgn mrh :P**
tp dia sgt baik la:x actually aku knl dia dlm rum ym ni :))eh ckp pasal rum ym siyes aku rindu akk2 abg2 rum kl1:((waaaaaaa:(( siyes rindu doe:(kat situ
jgk pertemuaan cinta kodok aku :P tetttttt~~~dah lari cerita :))mcm ni :)) aku kan budak :( so knl la akk2 abg2 ni semua dlm rum :)) so dah knl ari2 on9 n rapat dah mcm sibling <3>

moment yg aku x boleh lupe kat kl1 la kan :) before
rum tu kena lock :( lps lock semua org berpecah:( dah mcm merempat:(ke sana ke sini:( adehh:(aku pon berlari ke perak2:))sane pon best jgk actually=))hapening ngan abg2 akk2 kat sane :P

eh aku ade ckp kan mak aku nk g
umrah kan?dah kot :))ah mak aku berangkat 9.3:( adess:(( rabu depan:(

aku doakan n sape2 yg bace slot ni doakan
mak aku ye:) tq
:)insyallah mak aku balik bulan 4 :D so mmg rindu:))aku pon kena la jd kuat:)) no cyring:))










**tido~~~ZzzZ
amik buat pedoman gamba gedik aku ni=))

No comments: