Thursday, February 24, 2011



assalamualaikum
yesssza~~~ape aku mengarut :-"
blog dah lama x update:((ade ke yg bace=.='klu ade mesti korg komen kan :)eh bulan 3 ni cuti kan:)wow:)<--mcm ayat iz pulak dah :))seminggu cuti skolah akan aku spend time dgn sebaiknya..insyallah..

Alhamdulillah mak aku akhirnya dapat jgk berangkat ke umrah pada bulan 3 :)
tp haribulan den x igt :( adoi:))sedih weh:((lama lak kat
sane:((bulan 4 baru balik:((tp x pe ibadah di jln Allah S.W.T..walaupon aku agak keberatan nk lepaskan mak aku ke sane tp aku ikhlas kan hati ni walaupon ade jgk lasedih n nk lelih airmata:)



kami ber-4 ni pulak balik penang sedare aku kawin:)
mlm mcm tu klu x aral melintang ke kuale utk hantar aku:)mewakili famili aku utk saudara aku jgk kawin:))ayah n akk aku balik PJ sbb kwn akk aku pulak kawin lagi..adoi:))semua kawin:))aku dok kuale pon x la nk kate seminggu sbb nye buku kot aku nk campak kan?

TEST MAC~
~~~~~~~~
argh! seminggu sebelum cuti tu ade test:((susah bapak soklan semua:((mintak2
aku leh lulus walaupon hanya test/ujian kan?sepanjang mak aku xde ni aku nk jadikan semangat:)yes i can do it !

KG~~~~
berat aku dah stabil kot :)) \:d/ dah byk turun jgk:)nmpk la jgk yg aku dah susut
tp x bangga pon sbb aku dlm golongan obesiti lagi:)adoi bahaya la:|aku nk keluar dari golongan tu :((please:((
tata..mau tido :*take care semua pembaca :*

No comments: