Saturday, January 29, 2011

assalamualaikum[-O<

wa:(( rindu sama blog saya:((kesian dah jadi sarang pape tah:))aih
aku bz la:))skolah n study:Dlama x masuk room:)) sekali masuk sampi kematu munggung:))dok atas kusi:))

aku ade cerita mcm pape tah klu korg bace:))
ade x sejarah hidup korg org minta kapel?tp kapel tu hanya seminggu SAHAJA=))gila kan?:))sorg jejaka ni:))budak chat room jgk:))si jejaka ckp
"aku nk kapel ngan kau blh x?aku pun single mcm kau:))tp jangka masa dia seminggu"
mak aih=))mahu x tergelak n terkejut=))mcm pape tah[-(aku pon single kan:D(gatai dah la ni):-"
so aku dgn senang hati mengACCEPTkan dia =))

dia ade tye klu lbh seminggu mcm mna:-?:-w dan ini jawapan aku:))skema je ayat:))
"kau kan laki:)) so aku rasa kau je la buat keputusan:)) aku ok je:D

Jejaka pon kata ok:)) so ini la jadinye:))tp yg aku x suke bile msg~x( lembap nk reply:((aritu sampi aku tertido:((then dia call td:x sore dia:x PERRRGGGHHHH!!!
comel la:x suke lak aku dgr:x

kdg2 aku igt balik pon aku tergelak:))kelakar la:))seminggu:))


No comments: