Sunday, January 30, 2011

assalamualaikum[-O<

semua bermula dgn internet :)berkawan pon same:)
berkasih:D adehh:Dsbb aku knl chat room semua berlaku:))kwn2 yg aku paling syg semua dlm room:((tah la klu mcm mna 1 hari nanti aku di takdirkan x de:( mcm mna lah kan:))

teringin gak gath ngan dorg:))best la8-> tp ini bkn masanya:))
klu nk jmpe saje2 tu susah btul:((

walaupon berkawan dlm alam maya tp keakraban tu menjadi2
bile selalu beronline:X ish best time tu:) lagi2 masa tension:)) layan abg2 akk2 adik2 aku ni:) memori btul:))klu ade problem kwn2 ni la yg tolong kan :X bg nasihat:)

byk btul kwn2 kat sini motived diri aku:)ajar aku:)
rahsia semua bersimpan mcm kwn dah lama:)) padahal aku ni blh dikatean baru la jgk join room ni:)kl1 perak2:) syg gila kat korg:)

yang paling best klu ade masalh nangis sama2 n selesaikan sama2
walaupon dlm fon:) x jmpe pon act:))susah kan nk cari kwn yg btul2 kwn:)

p/s: x_x

No comments: